Online tartalom marketing stratégia

Tartalom: Mobil marketing

mobil marketing - sms-kampány -  tartalommarketing

Az online tartalmak létrehozásával és megjelentetésével is foglalkozó bejegyzés témája a Gateway rendszerben történő szöveges üzenettovábbítás fejlett mobileszközre, vagyis:

Tömeges SMS-küldés okostelefonra


De előtte az átfogó fogalomkörről. A vonatkozó szakmai blog meghatározása szerint az úgynevezett tartalommarketing mindig is volt, csak nem tudták, hogy az. Amikor az ősember mamutot ábrázoló barlangrajzot készített, olyan tartalmat állított elő, amely a célközönség elvárásainak megfelelően kívánatossá tett egy terméket és egy megélhetési tevékenységet.

Tartalommarketing stratégia és online Google-keresés

A tartalommarkeing meghatározása

Tartalommarketing = a fogyasztók sokoldalú tájékoztatását célzó online tartalom előállítása és közreadása a weben az értékesítési folyamat kedvező befolyásolása, a termék, szolgáltatás, cég, márka ismertté tétele érdekében.

Csoportos SMS küldő szolgáltatás

A tömeges SMS-küldés az egyik legnagyobb szaktekintélynek számító online marketing szakember szerint leghatékonyabb formája a telefonos reklámtevékenységeknek. A szöveges üzenetváltás népszerűbb a telefonálásnál is, mert személyre szabott kapcsolatteremtést biztosít a cég ügyfeleivel és lehetővé teszi az azonnali visszajelzést, a hatékony márkaépítést. A professzionális szolgáltatók saját fejlesztésű adminisztrációs és irányító webfelületen teszik lehetővé megrendelőik számára a teljes SMS-kampány irányítását és lebonyolítását, valamint ellenőrzését. Ezen felül lehetővé teszik a rendszer ingyenes kipróbálását. Figyelem: nincs ingyen SMS-küldés és ingyen linképítés sem, de a próbaverzió lefuttatható.

Marketing SMS kampány

A Gateway rendszerű online szolgáltatás keretében lehetőség nyílik személyre szabott tartalommal rendelkező SMS küldésére, ez módot teremt a címzett név szerinti megszólítására a nyilvántartási adatok - ügyféllista - alapján. A tömeges SMS-küldés hatékony formája a mobilmarketingnek, ugyanakkor a cégek és vállalatok belső kapcsolattartását is megkönnyítheti több ezer, tízezer munkatárs esetén. Az üzenetküldő rendszer adminfelülete felhasználóbarát, a megrendelési űrlapokat tartalmazó honlapok pedig keresőbarát formában lettek kialakítva SEO-szakemberek által.

A tömeges SMS-küldés nem más, mint online marketing kampány

A mobilmarketing sajátosságai

Megrendelőként tisztában kell lennünk ezen online marketingtevékenység sajátosságaival ahhoz, hogy sikeres és hatásos kampányt tudjunk folytatni. Idézünk egy szakmai oldalról:

A szakemberek a médium személyre szabhatóságában és a magas százalékú emlékezési arányban látják a technológia előnyét, emellett a marketingfolyamat interaktívvá válik, ezzel növelve az integrált lehetőségek jelentőségét. A mobilmarketing vezető felülete az SMS (Smal Messaging Services), mely lényegesen elfogadottabb a felhasználók körében, mint a sokszor zavaró hanghívások (Voice Messages). Ám az SMS-kampányban a tartalmi minőség biztosítása mellett figyelni kell a műszaki adottságokra is. 

A mobil marketing kampány technikai lebonyolítását olyan cégre ajánlatos bízni, mely megfelelő szerver-háttérrel rendelkezik és biztosítani tudja a megfelelő sebességű (gyakorlatilag azonnali) és biztonságú adatforgalmat mind hazai, mind külföldi mobilhálózatok irányába az SMS-központokon keresztül.

Ám a mobilmarketing tartalmi része nem merül ki az SMS-kampány indításában. Az új lehetőségek szinte korlátlanok, amióta az okostelefonakat az internethálózatra is rákötötték.

Weboldal optimalizálás és keresőmarketing

Seo célú online tartalommarketing stratégia. Komplex honlapoptimalizálás és google helyezés javíítási szolgáltatás

Népszerű bejegyzések